ویدیا اسپتال میں سماعت کے آلات اور گویائی اور زبان کی خرابی کے علاج کے لیے اتوار کو ایک عظیم کیمپ




ناندیڑ  10،

        نرمل نیورو ری ہیبلیٹیشن، ارلی انٹروینشن اینڈ چائلڈ ڈیولپمنٹ سنٹر نے 12 جون بروز اتوار صبح 10 بجے سے شام 6 بجے تک وزیر آباد کے ویدیا اسپتال میں سماعت اور پڑھنے اور زبان کی خرابی کے بارے میں ایک عظیم الشان کیمپ کا انعقاد کیا ہے۔ اس وقت پڑھنے اور زبان کی خرابی کے ماہر کی رہنمائی کے لیے صرف 100 روپے وصول کیے جائیں گے۔ منتظمین نے اس کیمپ سے فائدہ اٹھانے کی اپیل کی ہے۔

اس کیمپ میں سماعت کے آلات، سماعت کے آلات اور ماہرین سماعت کی درست مشاورت شامل ہو گی۔ بزرگ شہریوں کے لیے خصوصی رعایت کے ساتھ ساتھ سماعت کے آلات کو مناسب اور مناسب سماعت کے آلات کے بارے میں رہنمائی بھی دی جائے گی۔بہرے پن، بولنے میں رکاوٹ، ہکلانا، بہرا پن، کی تشخیص اور علاج۔ دیر سے بولنے، بچوں اور بڑوں میں بہرا پن اور ہکلانا، بچوں اور بڑوں میں بہرے پن کا علاج، پیدائش کے وقت بہرے بچوں کے لیے خصوصی علاج۔ مستفید ہونے والوں سے رہنمائی اور علاج، کوکلیئر امپلانٹ کی رہنمائی اور علاج کے لیے 100/- روپے کی معقول فیس وصول کی جائے گی۔ .

اس سے قبل اتوار کو۔ 15 اور 29 مئی کو سماعت کے آلات اور گویائی اور زبان کی خرابی کے علاج کے لیے کیمپ بھی لگائے گئے۔ اس کیمپ کو ملنے والے ردعمل کو دیکھتے ہوئے بہت سے لوگوں کے مطالبات کو مدنظر رکھتے ہوئے اس کیمپ کا دوبارہ 12 جون کو انعقاد کیا گیا ہے۔ نرمل نیورو ری ہیبلیٹیشن، ارلی انٹروینشن اینڈ چائلڈ ڈیولپمنٹ سنٹر کی جانب سے اس کیمپ سے فائدہ اٹھانے کی اپیل کی گئی ہے۔

Post a Comment

Previous Post Next Post