دنیا کا سب سے بڑا مسافر ہوائی جہاز ایئربس اے 380 بنگلورو ایئربیس پر اترا


 

امارات کے چیف کمرشل آفیسر عدنان کاظم نے کہا، "ہم بنگلورو اور ریاست کرناٹک کے ساتھ ایک خاص رشتے کا اشتراک کرتے ہیں، جو باہمی ترقی اور خوشحالی میں سے ایک ہے۔


بنگلورو: امارات کے ذریعے چلنے والا دنیا کا سب سے بڑا مسافر طیارہ ایئربس اے 380 ہفتے کے روز بنگلورو کے کیمپے گوڈا بین الاقوامی ہوائی اڈے پر پہنچا۔ اس طرح بنگلورو ملک کا پہلا شہر بن گیا، جہاں دنیا کی سب سے بڑی مسافر ایئر لائن کی شروعات کی گئی۔ وزیر  ایس ٹی سوم شیکھر اور بنگلورو بین الاقوامی ہوائی اڈے (بی آئی اے ایل) کے منیجنگ ڈائریکٹر اور سی ای او ہری مرار نے اس لمحے کو تاریخی قرار دیا اور کرناٹک حکومت پر اعتماد کرنے پر امارات کا شکریہ ادا کیا۔

بی آئی اے ایل کے چیف اسٹریٹجی اینڈ ڈیولپمنٹ آفیسر رگھوناتھ نے کہا کہ بنگلورو جنوبی ہندوستان کا پہلا شہر بن گیا ہے جس کے پاس امارات کی ایئربس اے 380 خدمات موجود ہیں۔ رگھوناتھ نے کہا کہ ہوائی جہاز کی آمد بنگلور ہوائی اڈے پر آپریشنل صلاحیتوں اور مسافروں کی بڑھتی ہوئی مانگ کو ظاہر کرتی ہے۔ نئی اے 380 ایئر بس سروس دبئی-بنگلور روٹ پر ایک بہتر تجربہ فراہم کرے گی۔ اس سے نہ صرف سفر خوشگوار ہو گا بلکہ دونوں ممالک کے درمیان ایئر ٹریفک کی حوصلہ افزائی میں بھی مدد ملے گی۔

امارات کے چیف کمرشل آفیسر عدنان کاظم نے کہا، "ہم بنگلورو اور ریاست کرناٹک کے ساتھ ایک خاص رشتے کا اشتراک کرتے ہیں، جو باہمی ترقی اور خوشحالی میں سے ایک ہے۔ انہوں نے مزید کہا، "ہمیں جنوبی ہندوستان میں مسافروں کے لیے اس اہم گیٹ وے پر اے 380 ایئر بس سروسز متعارف کرواتے ہوئے خوشی ہو رہی ہے۔ آج کی فلائٹ اس شہر کے ساتھ ہمارے مضبوط تعلقات کا ثبوت ہے‘‘۔

امارات کی پرواز ای کے 562 نے جمعہ کی صبح 10 بجے دبئی ایئرپورٹ سے اڑان بھری۔ طیارہ 3 گھنٹے 52 منٹ کے کل سفر کے بعد 1,701 میل کا فاصلہ طے کرنے کے بعد بنگلورو کے ہوائی اڈے پر اترا۔ دبئی اور بنگلورو کے درمیان امارت کی اے 380 پروازیں 30 اکتوبر سے EK568 اور EK569 کے طور پر چلیں گی۔ روزانہ ایئر لائن 21:25 بجے روانہ ہوگی، اگلے دن مقامی وقت کے مطابق 2:30 بجے بنگلورو پہنچے گی۔ واپسی کی پرواز بنگلور سے شام 4:30 بجے روانہ ہوگی اور شام 7:10 بجے دبئی پہنچے گی۔

Post a Comment

Previous Post Next Post