بھارت جوڑو یاترا: ناندیڑ کے گرودوارے پہنچےپر راہل نے کہا- ’یاترا کو کوئی طاقت نہیں روک سکتی‘

 



گرو نانک جینتی پر راہل گاندھی نے گرودوارہ یادگار بابا زوراور سنگھ فتح سنگھ جی کا دورہ کیا۔ اس دوران کانگریس پارٹی کے ٹوئٹ میں کہا گیا کہ راہول گاندھی نے گرودوارے میں ہم آہنگی اور مساوات کے لئے دعا کی


ناندیڑ: انڈین نیشنل کانگریس کی ’بھارت جوڑو یاترا‘ گزشتہ روز تلنگانہ سے مہاراشٹر میں داخل ہو گئی۔ پارٹی لیڈر راہل گاندھی منگل کو یاترا شروع کرنے سے پہلے گرودوارہ پہنچے۔ راہل گاندھی گرو نانک جینتی کے موقع پر ناندیڑ ضلع میں واقع گوردوارہ یادگار بابا زوراور سنگھ فتح سنگھ جی پہنچے۔ جہاں انہوں نے ہم آہنگی اور مساوات کے لئے دعا مانگی۔

آپ کو بتا دیں، راہل گاندھی پیر کو تلنگانہ سے مہاراشٹر پہنچے تھے۔ یہاں پہنچنے کے کچھ دیر بعد وہ گرودوارہ پہنچ گئے۔ پارٹی کی طرف سے دی گئی معلومات کے مطابق منگل کو گرودوارہ سے بھارت جوڑو یاترا شروع ہوئی۔ اس کے بعد یہ سفر بلولی ضلع کے اٹکلی میں رکے گا۔ یہ سفر شام 4 بجے دوبارہ شروع ہوگا اور شام 7 بجے بھوپالا میں رکے گا۔ ساتھ ہی، یاترا کا رات کا قیام بلولی کے گوداوری منار شوگر فیکٹری گراؤنڈ میں ہوگا۔


خیال رہے کہ راہل گاندھی پیر کے روز مشعل لے کر مہاراشٹر کی سرحد میں داخل ہوئے۔ انہوں نے کہا کہ اگلے 15 دن مہاراشٹر میں قیام کے دوران وہ ریاست کے لوگوں سے ملیں گے اور ان کے دکھ درد سنیں گے۔ انہوں نے کہا کہ کوئی طاقت ان کی 61 دن پرانی یاترا کو نہیں روک سکتی۔

Post a Comment

Previous Post Next Post